luni, 6 decembrie 2010

Perle conducatori auto

Dupa cum spuneam in postarea anterioara,pe langa locurile minuate pe care le-am vazut,am si auzit ,,vorbe minuate''.In cateva luni de experienta ,,in plimbari'',mi-am dat seama ca nu numai in randul profesorilor,elevilor,vedetelor tv sunt ,,citate celebre'',ceea ce noi numim perle,ci si in randul conducatorilor auto sunt foarte frecvente.Am ocazia sa dau spre amuzament cateva dintre cele care mi-au starnit rasul si pe care sper sa le si intelegeti:
maidanez in intersectie=agent de politie care supravegheaza intersectia
cumparator de economie=persoana careia i se adreseaza conducatorul camionului si caruia ar dori sa ii vanda combustibil
vanzator de economie=persoana careia i se adreseaza conducatorul camionului si care ar dori sa cumpere combustibil de la el
om mototolit=victima a unui accident rutier
nunta,eveniment special=controale rutiere care cuprind Autoritatea Rutiera Romana,aparat radar,Control Trafic si echipaje de politie
mwc,balaur cu doua capete=Logan mcv echipat cu radar
 rondobaur(provine din englezescul ,,rond about'')=sens giratoriu
Alte perle din categoria conducatorilor auto:,,radar pitit/pitulat la intuneric'', ,,epava mobila''.
Imediat ce o sa ,,colectionez'' alte perle o sa le gasiti postate aici.Pana atunci,acestea sper sa va ajute sa va destindeti putin:P.

Un comentariu:

  1. bv inca o data si sunt mult mai multe care nu le stii........bv maidanez in intersectie e noua ........eu ii mai num. latrai ,rabdai, garcea,

    RăspundețiȘtergere